• Zaloguj się
    Zaloguj się
  • Zarejestruj się
0
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

DARMOWA DOSTAWA od 150 zł

INFORMACJE OGÓLNE

1. W Regulaminie, używany zwrot „Sklep” odnosi się do sklepu internetowego prowadzonego przez spółkę pod firmą Twoja Tarcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 40­132 Katowice, Polska, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000837163, NIP 6342975452, REGON 385902951, kapitał zakładowy 5.000 (słownie: pięć tysięcy) złotych (opłacony w całości), dostępnego w domenie www.dobrypan.pl.

2. Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu, składania i realizacji zamówień, zapłaty ceny sprzedaży oraz przysługujących zamawiającym uprawnień w zakresie anulowania, zmiany oraz odstąpienia od złożonych zamówień, jak i składania reklamacji.

3. Zamówienia w Sklepie można składać dwadzieścia cztery (24) godziny na dobę. Dla korzystania ze Sklepu oraz dla złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie (i) komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z dowolnej przeglądarki internetowej oraz posiadającego taką przeglądarkę, (ii) dostępu do Internetu oraz (iii) aktywnego konto email.

4. Regulamin podzielono na wewnętrzne jednostki redakcyjne. Niezależnie od zastosowanego podziału, Regulamin stanowi kompleksową całość, a żadna z jego części nie powinna być interpretowana w oderwaniu od pozostałych.

5. Za pośrednictwem Sklepu nie można przekazywać treści bezprawnych.

6. Założenie konta oraz korzystanie z funkcjonalności Sklepu (przeglądanie treści), za wyjątkiem składania zamówieni, są nieodpłatne.

 

KONTAKT ZE SKLEPEM

7. Ze Sklepem kontaktować się można w następujący sposób:

a. poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.dobrypan.pl/kontakt;

b. w formie mailowej, wysyłając wiadomość na adres sklep@dobrypan.pl;

c. telefonicznie, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00, dzwoniąc na numer +48 888 434 674 (opłata zgodnie z taryfą operatora);

d. pisemnie, wysyłając list na adres Twoja Tarcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 40­132 Katowice.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

8. Zamówienia można składać bez konieczności zakładania stałego konta lub jakiejkolwiek rejestracji. Dla złożenia zamówienia konieczne jest jednak podanie określonych w Regulaminie informacji, które szczegółowo opisane zostały w punkcie 9.5. Regulaminu.

9. Aby złożyć zamówienie w Sklepie konieczne jest:

 

• DODANIE RZECZY DO KOSZYKA

9.1. Zamówienie składa się poprzez wybór danego produktu, który chce się nabyć, za pomocą kliknięcia w przycisk "Dodaj do koszyka" (lub przycisk z ikoną koszyka zakupowego) znajdujący się przy zdjęciu produktu, przy jednoczesnym określeniu ich ilości. Wszystkie ceny podawane są w kwocie brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT. Cena ustalana jest zawsze w walucie złoty polski (PLN). Do tych kwot nie są

wliczane koszty dostawy, które podawane są osobno przy wyborze metody dostawy oraz w podsumowaniu.

9.2. Zamawiający zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez otrzymanie wiadomości email na adres podany w formularzu składania zamówienia lub podczas procesu rejestracji.

 

• WYBRANIE METODY DOSTAWY

9.3. Wyboru metody dostawy dokonuje się w zakładce „Koszyk”. Sklep umożliwia wybór pomiędzy kilkoma sposobami dostawy, zaś aktualna lista tych sposób udostępniana jest zawsze przed złożeniem zamówienia. Niektóre metody dostawy mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami. Kwota wynikająca z wybranej formy przesyłki powiększać będzie wartość zamówienia. Sklep podaje w zakładce „Koszyk” łączną kwotę zamówienia, tj. kwotę uwzgledniającą koszt dostawy.

 

• WYBRANIE METODY PŁATNOŚCI

9.4. Wyboru metody płatności dokonuje się w zakładce „Koszyk”. Sklep może umożliwiać wybór pomiędzy kilkoma sposobami płatności, zaś aktualna lista tych sposób udostępniana jest zawsze przed złożeniem zamówienia. Niektóre z metod mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami (np. prowizje operatorów płatności). Kwota wynikająca z wybranej formy płatności powiększać będzie wartość zamówienia. Sklep podaje w zakładce „Koszyk” łączną kwotę zamówienia, tj. kwotę uwzgledniającą koszt związane z określoną formą płatności.

 

• PODANIE DANE UMOŻLIWIAJĄCYCH WYSYŁKĘ

9.5. Podanie danych umożliwiających wysyłkę wymagane jest wyłącznie dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w Sklepie. W przypadku braku rzeczonego konta realizacja zamówienia możliwa jest wyłącznie po podaniu danych obejmujących:

a. imię;

b. nazwisko;

c. adres email;

oraz danych bezpośrednio związanych z daną metodą dostawy. Dane te obejmować mogą:

d. adres korespondencyjny, w tym miejscowość oraz kod pocztowy;

e. numer telefonu.

Dane podane w Sklepie muszą być prawdziwe. Na wskazany w części „Dane dostawy” adres zostanie wysłane zamówienie, zaś na podany adres email zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Sklep nieprawdziwości podanych danych Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.

9.6. Przed zaakceptowaniem zamówienia konieczne jest potwierdzenie dotyczące zapoznania się z Regulaminem. Kwestie związane z przekazywaniem danych osobowych reguluje Polityka Prywatności, z którą zapoznać się można w zakładce „Polityka prywatności”.

9.7. Ostatnim etapem składania zamówienia jest kliknięcie „Zamawiam i płacę”, tj. wprowadzenie wypełnionego formularza do środków komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Sklep mógł się z nim zapoznać.

 

• POTWIERDZENIE ZAKUPU

9.8. Po kliknięciu „Zamawiam i płacę” Sklep niezwłocznie:

a. przy zaznaczeniu płatności przelewem automatycznym: przekieruje do witryny zewnętrznej operatora płatności. Następnie, po otrzymaniu wpłaty, Sklep mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia; albo

b. przy znaczeniu płatności przelewem: wiadomością email prześle dane niezbędne do wykonania przelewu manualnego. Następnie, po otrzymaniu wpłaty, Sklep mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia.

Zamówienia przyjmowane są wyłącznie po dokonaniu płatności.

9.9. Sklep nieodpłatnie udostępnia usługobiorcy przed zawarciem umowy, a także na żądanie zamawiającego udostępnia go w sposób umożliwiający odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się zamawiający. Żądanie należy kierować zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w puncie 7 Regulaminu.

 

ZAWARCIE UMOWY

9.10. Do zawarcia umowy ze Sklepem dochodzi w chwili otrzymania przez zamawiającego od Sklepu maila z potwierdzeniem zawarcia umowy.

9.11. Wykonanie umowy uzależnione jest od otrzymania przez Sklep pełnej zapłaty za produkty.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

10. Zamówienia w Sklepie realizowane w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00. Realizacja Zamówienia następuje w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia potwierdzenia zamówienia (przyjęcia oferty), po zaksięgowaniu wpłaty od zamawiającego.

11. Realizacja zamówienia oznacza przygotowanie do wysyłki oraz wysyłkę. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny przewoźnikowi do dokonania dostawy.

12. W razie niemożliwości realizacji zamówienia w terminie określonym pierwotnie przez Sklep, zamawiający zostanie o tym niezwłocznie poinformowany wraz z określeniem przyczyn opóźnienia oraz wskazaniem propozycji nowego terminu realizacji zamówienia, nie dłuższego jednak niż trzydzieści (30) dni od dnia potwierdzenia zamówienia (przyjęcia oferty). W przypadku opóźnienia zamawiający może zrezygnować z zamówienia. W takim przypadku zasady zwrotu płatności są tożsame jak przy odstąpieniu od umowy.

13. Zamówienia realizowane są od chwili zawarcia umowy. Realizacja możliwa jest na terytorium Polski.

14. Sklep, za pośrednictwem formularzy, nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Sklep uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk określonego produktu lub kategorii produktów, objętej jednym zamówieniem. Celem składania zamówień hurtowych konieczny jest kontakt bezpośredni, w formie wiadomości email.

 

MODYFIKACJA ZAMÓWIEŃ

15. Zamówienia mogą być modyfikowane w każdym czasie, od chwili jego złożenia do chwili wysyłki przez Sklep.

16. Modyfikacji zamówienia można dokonać poprzez kontakt ze Sklepem zgodnie z punktem 7 Regulaminu.

17. Modyfikacja zamówienia dotyczyć może wszystkich jego elementów, w tym modyfikować można ilość zamówionych pozycji rezygnując z niektórych z nich. W takim przypadku zasady zwrotu płatności są tożsame jak przy odstąpieniu od umowy.

 

KONTO

18. Sklep umożliwia zakładanie konta. Jego założenie możliwe jest zarówno podczas składania zamówienia, jak i w specjalnym formularzu. Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto w Sklepie. Akceptacja Regulaminu następuje na etapie tworzenia konta, zaś Regulamin w treści z dnia utworzenia konta stosowany jest do wszystkich zamówień.

19. W celu dokonania założenia konta należy wypełnić formularz udostępniany przez Sklep podając:

a. imię;

b. nazwisko;

c. adres email;

oraz indywidualne hasło dostępu. Założenie konta następuje wraz z akceptacją Regulaminu oraz Polityki Prywatności.

20. Po przesłaniu wypełnionego formularza Sklep przesyła, drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu, potwierdzenie rejestracji oraz założenia konta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie konta.

21. Logowanie do konta następuje na podstawie podanego w procesie rejestracji adresu email i hasła. Po dokonanym logowania możliwe jest uzupełnienie danych konta o informacje umożliwiające dokonanie wysyłek, tj.:

a. adres korespondencyjny, w tym miejscowość oraz kod pocztowy;

b. numer telefonu;

c. dane rozliczeniowe (wskazanie, czy zamówienia mają być realizowane z paragonem, z fakturą VAT na firmę czy z fakturą na osobę fizyczną).

W przypadku wskazania rozliczeń w oparciu o fakturę VAT na firmę możliwe jest podanie numeru NIP.

22. Sklep może w każdym czasie usunąć lub zablokować konto z uwagi na naruszenia lub podejrzenia naruszenia Regulaminu, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, dobrych obyczajów oraz zasad współżycia społecznego.

23. W celu usunięcia konta należy skontaktować się ze Sklepem w sposób opisany w punkcie 7 Regulaminu oraz poinformować Sklep o woli usunięcia konta.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

24. Zamawiający będący konsumentem oraz do którego stosuje się regulacje, jak dla konsumenta (tzw. przedsiębiorą na zasadach konsumenta) może, w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania zamówienia, odstąpić od umowy. Takie odstąpienie nastąpić może bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy w przypadku, gdy zamawiający wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzedzającym Sklep nie jest zobowiązana do zwrotu poniesionych przez zamawiającego dodatkowych kosztów (ponad kwotę sposobu dostarczenia oferowanego w Sklepie). Dotyczy to także kosztów przesyłki zwrotnej produktu do Sklepu, którą zamawiający ponosi samodzielnie i w całości.

25. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku, w którym doszło do otwarcia opakowania produktu przeznaczonego do spożycia. Produkty te dostarczane są bowiem w zapieczętowanym opakowaniu, zaś po jego otwarciu ponowne wykorzystanie produktu nie jest możliwe ze względów higienicznych (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta).

26. W przypadku realizacji zamówienia osobno, partiami lub w częściach odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie czternastu (14) dni od dnia odebrania ostatniej z rzeczy, partii lub części.

27. Do zachowania czternastodniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku zachowania przedmiotowego terminu umowa uważana jest za niezawartą.

28. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć, na piśmie lub mailowo, oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z przesłaniem dowodu zakupu, jego kopii lub co najmniej podaniem numeru zamówienia. Zwrotu zamówienia należy dokonać poprzez jego przesłanie w stanie kompletnym, nienaruszonym, bez śladów użytkowania oraz

posiadającym metki (jeśli posiadały oryginalne), wraz z oryginalnym opakowaniem. Zwrotu zamówienia należy dokonać na adres:

 

Twoja Tarcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach

ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 4

40­132 Katowice, Polska

 

z dopiskiem "zwrot". Odstąpienia od umowy dokonać można przy wykorzystania formularza dostępnego wraz z Regulaminem.

28. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sklep prześle potwierdzenie jego otrzymania, przy czym potwierdzenie to zostanie skierowane pisemnie lub mailowo (na adres podany przy składaniu zamówienia), w zależności od wskazania zamawiającego.

29. Sklep niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, zwróci wszystkie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do zamawiającego, z zastrzeżeniem punktu 24 Regulaminu (zwrot kosztów poniesionych ponad koszt dostawy). Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy składaniu zamówienia, chyba że zamawiający wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Wcześniejszy zwrot nie jest możliwy z uwagi na konieczność weryfikacji opakowania oraz możliwości ponownego wykorzystania produktu. Jeśli czynności weryfikacyjne wykażą otwarcie opakowania produktu spożywczego Sklep zwróci przesłane uprzednio zamówienie oraz obciąży zamawiającego kosztami przesyłki zwrotnej.

30. W odniesieniu do zamawiających będących przedsiębiorcami prawo odstąpienia zostaje wyłączone, za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, którzy dokonują zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością. Dla tego typu przedsiębiorców stosuje się zapisy jak dla konsumentów.

 

REKLAMACJE

31. W przypadku stwierdzenia, że otrzymane zamówienie (a) jest niezgodne z zamówieniem złożonym, (b) obarczone jest wadami lub (c) jest uszkodzone w skutek niewłaściwego transportu, zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić także w odniesieniu do usług świadczonych drogą elektroniczną.

32. Reklamacje składać należy w formie mailowej, wskazując zakres reklamacji, przy jednoczesnym:

a. dla reklamacji dotyczącej zamówień: przesłaniu dokładnych i wyraźnych zdjęć produktu wraz ze zdjęciem dowodu zakupu;

b. dla reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną: podaniu loginu (adresu email związanego z kontem) lub adresu email zapisu do newsletteru;

na adres:

 

Twoja Tarcza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach

ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 4

40­132 Katowice, Polska

 

z dopiskiem "reklamacja"; albo mailowo na adres:

 

sklep@dobrypan.pl.

 

33. Reklamacje rozpatrywane są w terminie trzydziestu (30) dni od dnia ich otrzymania. Niedochowanie tego terminu przez Sklep oznacza uznanie reklamacji w całości.

 

UPRAWNIENIA Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

34. Postanowienia punktów 34 do 38 dotyczą wyłącznie konsumentów oraz przedsiębiorców zawierających umowę na prawach konsumenta.

35. Sklep ma obowiązek dostarczyć produkt zgodny z umową. Produkt jest zgodny z umową jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności:

a. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;

b. przydatność do szczególnego celu, do którego produkt został nabyty, a o którym Sklep został powiadomiony najpóźniej w chwili zawarcia umowy.

Produkt zgodny z umową musi:

c. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się produktu tego rodzaju;

d. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla produktu tego rodzaju i których można rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter produktu oraz zapewnienie złożone przez Sklep;

e. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których można rozsądnie oczekiwać;

f. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór i odpowiadać opisowi takiej próbki lub wzoru.

36. Okres odpowiedzialności za produkt wynosi dwa (2) lata od chwili dostarczenia produktu. Domniemywa się, że niezgodność produkt z umową, która ujawniła się przed upływem ww. okresu istniała w chwili jego dostarczenia (o ile Sklep nie udowodni inaczej lub o ile tego domniemania nie można pogodzić ze specyfiką produktu lub charakterem niezgodności produktu z umową).

37. Gdy Produkt jest niezgodny z umową zamawiający może żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany bądź obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Jednocześnie:

a. Sklep może naprawić produkt, gdy żądana jest wymiana lub wymienić produkt, gdy żądana jest naprawa jeżeli doprowadzenie do zgodności produktu z umową w sposób żądany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów. Naprawa lub wymiana odbywa się w rozsądnym czasie od otrzymania informacji o braku zgodności z umową. Naprawa lub wymiana odbywa się na koszt Sklepu, co dotyczy także kosztów odbioru produktu;

b. Zamawiający może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy w następujących przypadkach: (i) Sklep odmówił naprawy lub wymiany, ponieważ taki sposób doprowadzenia do zgodności z umową był niemożliwy lub wymagałby nadmiernych kosztów; (ii) Sklep nie naprawił lub nie wymienił produktu zgodnie z obowiązkami spoczywającymi na Sklepie; (iii) niezgodność produktu z umową występuje nadal, mimo że Sklep próbował doprowadzić do zgodności; (iv) brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany towaru; (v) z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wynika, ze nie doprowadzi ona produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla zamawiającego.

Jeśli nie doszło do zapłaty zamawiający może powstrzymać się do jej uiszczenia do czasu wykonania obowiązków przez Sklep dotyczących usunięcia niezgodności

38. W odniesieniu do zamawiających będących przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona w możliwe najszerszym zakresie, za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, którzy dokonują zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością. Dla tego typu przedsiębiorców stosuje się zapisy jak dla konsumentów dotyczące niezgodności towaru z umową.

 

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

39. Sklep świadczy następujące usługi:

a. prowadzenie konta. Jest to usługa pozwalająca na szybsze składanie zamówień oraz śledzenie ich historii. Umowa dotycząca tej usługi zostaje zawarta wraz z potwierdzeniem rejestracji.

b. newsletter. Jest to usługa pozwalająca na przesyłanie przez Sklep wiadomości email zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sklepu. Umowa dotycząca tej usługi zostaje zawarta wraz z potwierdzeniem zapisu.

c. formularz kontaktowy. Jest to usługa pozwalająca na przesyłanie za pośrednictwem strony Sklepu wiadomości do podmiotu prowadzącego Sklep. Umowa dotycząca tej usługi zostaje zawarta wraz z wprowadzeniem treści formularza do środków porozumiewania się na odległość (klikniecie „Wyślij”).

Każda osoba korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną może rozwiązać umowę na świadczenie tych usług w każdym czasie, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem.

 

POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

40. Zamawiający będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php). Sklep dodatkowo informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (ODR).

 

ZAMIANA REGULAMINU

41. Regulamin może podlegać okresowym zmianom w przypadku:

a. zmiany odpowiednich przepisów prawa lub wymogów regulacyjnych;

b. konieczność dostosowania funkcjonalności udostępnianych przez Sklep do obowiązków, orzeczeń, decyzji, wskazań lub wytycznych organów regulacyjnych, wynikających z decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu dotyczącego Sklepu;

c. zmiany funkcjonalności udostępnianych przez Sklep z przyczyn technicznych, kosztowych lub technologicznych;

d. usunięcia, zmiany lub dodania funkcjonalności przez Sklep.

42. Sklep podaje daty ostatniej aktualizacji Regulaminu. Regulamin w wersji obowiązującej:

a. w momencie złożenia zamówienia wiąże do czasu realizacji tego zamówienia;

b. w momencie założenia konta wiąże do czasu zmiany zaakceptowanej przez zamawiającego zgodnie z punktem poniżej. Regulamin w wersji obowiązującej w momencie złożenia zamówienia jest wiążący jednak dla tego zamówienia.

43. Sklep ogłasza zmiany Regulaminu zamawiającym, którzy utworzyli konto z wyprzedzeniem poprzez wysłanie do nich wiadomości mailowej. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sklep, który to termin nie może być krótszy niż trzydzieści (30) dni od momentu udostępnienia.

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Ja (wpisać imię i nazwisko zamawiającego):

 

 

…………………………………………………………………..

 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dotyczącej (wpisać nazwę lub nazwy produktów):

 

 

…………………………………………………………………..

 

zawartej dnia (wpisać datę otrzymania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji):

 

 

…………………………………………………………………..

 

Imię i nazwisko (podpisać się imieniem i nazwiskiem):

 

 

…………………………………………………………………..

 

Adres e-mail (podać adres email zamawiającego):

 

 

………………………………………………………………….